שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

שירותי הסעות תיירים בישראל

מחפשים שירותי הסעות תיירים בישראל? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

החברה שלנו מציעה לקהל לקוחותיה שירותי הסעות תיירים בישראל כבר שנים רבות, ואנו מקבלים עליו תגובות אוהדות. אנחנו מבינים את הקשיים של מארגני טיולים, לכן אנחנו מציעים פתרון פרקטי במחיר משתלם!

זהו לא סוד שישראל היא מדינה המקבלת לתוכה מאות אלפי תיירים מדי שנה. אתרים הקדושים לכל שלושת הדתות הגדולות, לצד האווירה המיוחדת שיש לנו כאן והאוכל הנהדר, הפכו את ישראל למקום עלייה לרגל. מדי יום, אלפי טיסות מגיעות אל נמל התעופה בן גוריון, נושאות תיירים שמתרגשים להכיר את הארץ.

אם גם אתם עומדים לארח קבוצה גדולה של תיירים בארץ, לא משנה מאיזה מדינה הם הגיעו, אתם צריכים למצוא דרך קלה ופשוטה להראות להם כל חלק בישראל הקטנה. זו יכולה להיות משימה לא פשוטה. הכרות עם התחבורה הציבורית עלולה להיות מסורבלת עבור חלק מהאנשים, השכרת מכוניות זה עסק יקר, והליכה ברגל היא פעמים רבות דבר לא ריאלי. אז איך תוכלו לאפשר לקבוצת תיירים להכיר את הארץ לאורכה ולרוחבה באפס מאמץ?

האם שקלתם לשכור שירותי הסעות תיירים בישראל?

החברה שלנו מציעה לקהל לקוחותיה שירותי הסעות תיירים בישראל כבר שנים רבות, ואנו מקבלים עליו תגובות אוהדות. אנחנו מבינים את הקשיים של מארגני טיולים, לכן אנחנו מציעים פתרון פרקטי במחיר משתלם!

שירותי הסעות תיירים בישראל מאפשרים לכם לתכנן את מסלול הטיול האידיאלי בעבורכם, ולהיות בטוחים שבסוף הדרך יהיה מי שיחכה לכם וייקח אתכם אל הבית בשלום. תרגישו בנוח לחרוש את הארץ, לגלות כל פינת חמד נסתרת בצפון וכל פיסת מדבר בדרום.

השכרה של שירותי הסעות תיירים בישראל יכולה לחסוך לכם לא מעט כאב ראש, במיוחד אם מדובר בטיול עמוס שעובר במועדים תיירותיים מבוקשים. כשאתם בוחרים בשירותי הסעות תיירים בישראל, אתם חוסכים לעצמכם שעות של חיפושי חנייה במסלולי טיול או במרכזי הערים, פשוט מגיעים ויוצאים מכל יעד כמו מלכים.

יתרון נוסף של השכרת שירותי הסעות תיירים בישראל הוא נקודת איסוף. ישראל היא מדינה די עמוסה וצפופה, כך שתיירים לא פעם הולכים לאיבוד. שירותי ההסעות שלנו יספקו לכם אוטובוס או מיניבוס צמוד, שיחכה לכם בנקודת החנייה. כך, תוכלו לקבוע עם הקבוצה או האורחים שלכם מקום אליו הם תמיד יוכלו לחזור במידה והם הלכו לאיבוד או משהו אינו מתרחש כשורה.

שירותי הסעות תיירים בישראל הם גם מקום נהדר ליצור קשרים, במיוחד אם אתם מארחים תיירים ממקומות שונים ברחבי העולם, כפי שקורה בפרויקט “תגלית”. הנסיעה היא זמן מעולה לדבר, להכיר, ליצור חברויות חדשות ואולי גם קשרים שיוכלו לעמוד במרחק הגדול שבין שתי המדינות. נגלה לכם שלא פעם יצא גם סיפור אהבה מבין כיסאות ההסעה, אז למה לא לתת צ’אנס לאהבה?

אין עוד סטטוס מפנק ומהנה יותר מ”תייר”! אחרי שנה לא פשוטה (לא באמת צריך להוסיף עליה מילה, נכון?), תוכלו לצאת עם בני המשפחה ועם החברים הטובים לטיול! בזמן שבישראל המשק נפתח והחיים חזרו למסלולם, בחו”ל המצב קצת אחר. לשמחתכם, הטיול והחופשה להם אתם כל כך כמהים, לא מותנים במעבר בנתב”ג, אלא שתוכלו לנפש גם בארץ בחופשה כחול-לבן!

אנחנו ב”הסעות השחף”, נשמח להפוך את החופשה שלכם למפנקת אפילו יותר עם שירותי הסעות תיירים בישראל! ומה זה בעצם אומר? שלא רק הדרכון שלכם יכול להישאר בכספת בבית, אלא גם רישיון הנהיגה. אנחנו נדאג לאסוף אתכם, להסיע אתכם ולהחזיר אתכם לביתכם – אפס דאגות, מקסימום חוויה!

למי מיועד שירות הסעות תיירים?

  • סוכני נסיעות / מורי דרך / מדריכי טיולים המעוניינים לארגן הסעה לקבוצת תיירים – מהארץ ומחו”ל
  • ישראלים המעוניינים לטייל בארץ – עם משפחה, חברים או עובדים, מבלי “לסחוב” איתם את הרכב הפרטי 

“שירותי הסעות תיירים? יש לי רכב פרטי!”

שירותי ההסעות אינם מיועדים רק לאנשים ללא רישיון או לתיירים מחו”ל. אמנם תוכלו לצאת לטייל עם רכבכם, אך גם תוכלו ליהנות מחופשה מהנה ומשחררת יותר. הרכב הפרטי חיוני לכם בימות השגרה, באמצעותו אתם מפזרים את הילדים במסגרות, מתניידים למקום העבודה וכיוצא בזה. החופשה שלכם היא המון דברים, אך שגרה היא לא! אפשרו לעצמכם להתפנק, להיות חופשיים מ”נטל הנהיגה” וחיפושי החנייה! השירות שלנו מתאים למשפחות, קבוצות חברים, לארגונים המעוניינים לפנק את עובדיהם בטיול חברה ועוד.

שירות הסעות תיירים מגלם בתוכו שלל יתרונות:

  • החופשה שלכם מתחילה מהרגע בו אתם עולים לרכב ההסעות המפואר! אינכם צריכים לנהוג, לקחת אחריות ולהיות ערניים, אלא שתוכלו לעשות סלפיז, לקרוא ספר או פשוט לנוח.
  • תכלית החופשה היא מילוי המצברים, אך כידוע – היא גם עלולה להיות מעייפת. נהיגה אחרי מסלול רגלי, פעילות ממושכת תחת כיפת השמיים או ארוחת צוהריים, רחוקה מלהיות אידיאלית. בשביל זה יש נהג צמוד שינהג עבורכם!
  • עם הסעה לתיירים, העיניים שלכם יהיו פנויות לגמוע את הנופים המרהיבים בדרך! כשאינכם על כיסא הנהג, אתם יכולים לתעד נופים, לחפש מידע/אתרים בסמרטפון ופשוט ליהנות מהנסיעה.
  • מהות החופשה היא זמן איכות! האם באמת תרצו לפספס את הרגעים הנדירים והיפים עם בן/בת הזוג, הילדים והחברים? אפשרו לעצמכם להתמסר לרגע ולצבור חווית של כייף, צחוק ואהבה עם היקרים לכם. הפקידו את ההגה בידיו של נהג מנוסה ומקצועי – אתם בחופשה!

לסיכום, אם גם אתם עומדים לארח קבוצה גדולה של תיירים בארץ ורוצים להכיר להם אותה בנוחות וביעילות – שירות הסעות תיירים בישראל הוא השירות הנכון ביותר עבורכם! 

נסיעה בטוחה היא מטרת העל, אך אנחנו לא מסתפקים רק בה. אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות הסעות תיירים, לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

 

שירותי הסעות תיירים בישראל
שירותי הסעות תיירים בישראל
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים