שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

חברת הסעות בבני ברק

מחפשים חברת הסעות בבני ברק? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

חברת הסעות בבני ברק היא פתרון מעולה לנסיעות משותפות של קבוצת חברים, עובדים או בני משפחה שרוצים לנסוע יחד, לארוע, לטיול או לכל מטרה. למה חשוב לבחור בחברת הסעות שפועלת בעיר, כמה זה צפוי לעלות ומהם סוגי הרכבים האפשריים?

למה חברת הסעות בבני ברק דווקא?

חשוב לבחור בחברת הסעות שפועלת דווקא בעיר בני ברק. למה?

  • כולנו יודעים שלנהוג בבני ברק זה, איך לומר, לא תענוג גדול… כדי לתמרן בין הרחובות הצרים והעמוסים, הפקקים, הרמזורים והגלישה החופשית של הולכי רגל לכבישים – צריך להכיר את העיר, להכיר היטב. נהג שמכיר ידע לנווט בחכמה, לבחור את המסלול האידיאלי ביותר וגם להעריך את זמן הנסיעה באופן ראלי יותר.
  • בנוסף, לעתים אנו רוצים מספר נקודות איסוף והורדה ברחבי העיר, כאשר מצד אחד חשוב שלכולם תהיה הגעה נוחה ומצד שני לא להעמיס בנקודות כאלה שמשפיעות גם על התשלום. נהג שמכיר את בני ברק ידע מהם המקומות המרכזיים שבהם אפשר לאסוף ולהוריד את כולם באופן מיטבי.

אילו רכבים יש לחברת הסעות בבני ברק?

חברת הסעות טובה מציעה אוטובוסים, מיניבוסים ומידיבוסים (- שזה באמצע בין מיניבוס ואוטובוס). התאמה של הרכב למספר הנוסעים חשובה ואפילו קריטית כדי למנוע תשלום מיותר, סרבול מיותר, וגם כדי לאפשר לכולם לנסוע יחד. בכלל, חברת הסעות המציעה מגוון רכבים מראה בכך על איכות וביסוס.

מה עוד? לעתים יש צורך ברכב ממוגן, ולעתים ברכב נגיש. כדאי לשאול את חברת ההסעות אם יש לה גם רכבים כאלו.

מחירים של חברת הסעות בבני ברק

מהו טווח המחירים הצפוי לשירות של חברת הסעות בבני ברק? לטובתכם, הנה טבלה קטנה שתאפשר לכם להתרשם:

המרחק

מיניבוס

אוטובוס

עד 100 ק”מ- מבני ברק לחיפה

החל מ1000 שח

החל מ2000 שח

עד 200 ק”מ – מבני ברק לקריית שמונה

החל מ1300 שח

החל מ2500 שח

עד 300 ק”מ – מבני ברק לטבריה וחזרה

החל מ2000 שח

החל מ3000 שח

מה משפיע על המחיר של חברת הסעות?

אז כמו שניתן לראות בטבלה, מרחק הנסיעה וגודל הרכב הם שני הגורמים העיקריים שמשפיעים על טווח המחירים של הסעה. אבל את המחיר הסופי יקבעו גם:

  • מס’ נקודות איסוף ופיזור
  • נסיעה בכבישי אגרה
  • רכב ממוגן או מיוחד
  • מועד נסיעה – נסיעה בשעות הלילה המאוחורת, בסופי שבוע, וגם בתקופות הקיץ המתוירות
  • –        (- למשל, חודש יוני שבו יש עומס על חברות ההסעות בגלל טיולי בית הספר השנתיים )- תהיה בדר”כ יקרה יותר
  • לעתים קרובות מספר גדול של רכבים מוריד את המחיר הנדרש לכל רכב

הדבר החשוב ביותר בחברת הסעות הוא בטיחות הנסיעה, תמיד כדאי לשמוע המלצות או לבקש מהחברה אישור ביטוחים כדי לדעת שמדובר בחברה אמינה שמקפידה על בטיחות.

אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות חברת הסעות בבני ברק, לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

חברת הסעות בבני ברק | חברת הסעות השחף
חברת הסעות בבני ברק
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים