שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

חברת הסעות בכפר סבא

מחפשים חברת הסעות בכפר סבא? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

חברת הסעות בכפר סבא צריכה להיות אמינה, בטיחותית ומאפשרת גמישות כדי לספק לנו חווית נסיעה בטוחה ומהנה. איך נמצא חברה כזאת? כך נוכל לוודא שהחברה מקצועית ושירותית.

חברת הסעות בכפר סבא – כך נהיה מרוצים

לפני שמזמינים שירותיה של חברת הסעות בכפר סבא חשוב שנדע שמדובר בחברה מקצועית ואמינה שמספקת שירות אחראי ובטיחותי. כדי לדעת זאת צריך לבדוק בסך הכל 4 דברים קטנים, שעל כל אחד מהם מסמנים ווי בקלי קלות.

1.דובר בחברה בערבון מוגבל

למה זה חשוב?
כי חברת הסעות מורשית צריכה להיות חברה בע”מ.

כדי לבדוק את זה מבקשים את הח.פ של החברה ובודקים שהוא כולל 9 ספרות ומתחיל ב- 516510. אחרת זוהי לא חברת הסעות!

2.לחברה יש אישור ביטוחים

למה זה חשוב?

אישור כזה מלמד אותנו רבות על אמינות החברה כמו גם על מה קורה במידה של תקלה. נוכל להבין מהי אחריות החברה לגבי הרכבים, הנהגים וכמובן הבטיחות שלנו הנוסעים. 

3.לחברה יש מגוון רכבים בגדלים שונים

למה זה חשוב?

ברור, כדי שהרכב יתאים לנו. אם אנו זקוקים לרכב קטן יחסית אין שום סיבה שניסע באוטובוס גדול ומסורבל. אך אם למשל אנו בדרכנו לנתב”ג וזקוקים למקום עבור מזוודות רבות, כדאי שניקח רכב גדול יותר ממס’ הנוסעים כדי שיהיה להן מקום… בקיצור, התאמת הרכבב לצורך שלנו. אם אנו בדרך למסיבה או ארוע חגיגי ובא לנו להשקיע ברכב מפואר, גם זה שיקול. כנ”ל אם יש צורך מיוחד ברכב ממוגן, למשל, או רכב עם נגישות לנכים. 

4.יש למי לפנות בחברה

למה זה חשוב?

כי תמיד הנהג עלול לאחר, עלולה להתרחש טעות בנוגע לרכב ושינויים של הרגע האחרון, שלא לדבר על מקרים גרועים יותר חלילה… בקיצור, צריך לדעת שיש אבא ואמא לחברה – מישהו לפנות אליו שהוא לא הנהג.

5.הסעות מיוחדות

מתי נצטרך שירות מיוחד או דרישה מיוחדת מחברת הסעות בכפר סבא?

  • נסיעות לילה: אם אנו מעוניינים בנסיעת לילה ממושכת שבה נרצה בגדול לישון, כדאי שנתאם זאת מראש מול החברה. שהנהג לא יפתיע אותנו עם מוסיקה סוערת…
  • נסיעות לאירוע: באירוע שאנו עתידים לצאת ממנו כשאלכוהול או חומר אחר משפיע עלינו, כדאי שנתאם מראש, חשוב שהנהג יהיה מודע לכך.  

בכל מקרה כזה מה שחשוב זה לסכם על התנאים מראש, כך שגם החברה וגם הנהגים הנשלחים יהיו מודעים לתנאים המיוחדים שלנו, וגם אנו נדע למה לצפות.

מה משפיע על מחירים של חברת הסעות בכפר סבא?

אז כמה יעלה לנו לשכור חברת הסעות בכפר סבא? התשובה לשאלה היא כמובן ‘תלוי’.

  • תלוי מהו אורך הנסיעה
  • תלוי איזה רכב אנו צריכים
  • תלוי מהי שעת הנסיעה
  • תלוי אם ישנם תנאים מיוחדים נוספים

כל אלו משפיעים על גובה המחיר של חברת הסעות, שיכול לנוע בין מאות בודדות לאלפי ש”ח.

מלבד שירותי הסעות בכפר סבא, תוכלו למצוא אצלנו מגוון של שירותי הסעות כגון : שירותי הסעות בנתניה , מונית גדולה לנתבג , הסעות לעובדים , הסעות לאירועים ועוד.. 

אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות חברת הסעות בכפר סבא, לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

חברת הסעות בכפר סבא | חברת הסעות השחף
חברת הסעות בכפר סבא
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים