שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

חברת הסעות בחולון

מחפשים חברת הסעות בחולון? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

חברת הסעות בחולון מציעה שירותי נסיעה בקבוצות לכל יעד שתרצו, כאשר כלי הרכב השונים מותאמים למספר הנוסעים. מהן האפשרויות, איך בוחרים בחברת הסעות טובה וממה מורכב המחיר של חברת הסעות?

איך נבחר חברת הסעות בחולון?

כשאנו מחליטים לשכור חברת הסעות בחולון, מדובר בשירות שידרוש ממנו הוצאה ואנו רוצים לקבל אותו במקסימום. במקסימום מבחינת בטיחות, מבחינת נוחות ומבחינת שירות. אז איך נדע לבחור חברת הסעות בחולון מומלצת? הנה כמה צעדים פשוטים שניתן לבצע כבר בשיחה הראשונה עם נציג החברה:

  • אישורים: נבקש מהנציג מס’ ח.פ של החברה, ונעשה את הבדיקה הקצרצרה הבאה: אם המספר מכיל 9 ספרות ומתחיל בספרות 516510 – זוהי אכן חברת הסעות בע”מ. בנוסף, נוכל לבקש מהנציג אישור ביטוחים של החברה שיעיד כי מדובר בחברה אמינה.
  • כתובת: חשוב לבדוק שיש ‘אבא ואמא’ להסעה – כתובת לפנות אליה בכל מקרה. אתם לא צריכים לעמוד לבד מול הנהג, במקרה של איחור, שינוי בתכנית, כל צורך שמתעורר או תקלה חלילה.
  • מגוון רכבים: חברת הסעות בחולון שמחזיקה סוגים שונים של כלי רכב, עם כמות שונה של מקומות ישיבה, לא רק שהיא מעידה בכך על היותה חברה מבוססת אלא זה גם יעיל עבורכם. אתם לא רוצים לשלם סתם על רכב גדול מדי, או רכב נוסף, כי לחברה לא היה רכב מתאים לצורך שלכם.

איך בוחרים רכב מתאים?

אחת השאלות ששואלים הכי הרבה: ‘כמה אנשים נכנסים באוטובוס’?

אז הגיע הזמן שתדעו מהו כל כלי רכב שמציעות חברות הסעות, ואיך לבחור רכב מתאים לכם. ראשית כל, טבלה קטנה של כלי רכב ומספר נוסעים:

שם כלי הרכב מספר הנוסעים
מיניבוס 10-20 נוסעים
מידיבוס 25 – 35 נוסעים
אוטובוס 50 – 60 נוסעים

כדי לבחור ברכב המתאים לכם ביותר, כמובן שעליכם לדעת מהי כמות הנוסעים. אבל בנוסף לכך שאלו את עצמכם:

  • האם יש חשיבות לכך שכולם ייסעו יחד? או שלהפך, מעדיפים קבוצות קטנות ושקטות יותר?
  • אם לנוסעים יש מזוודות, כגון בדרך לנתבג או ממנו, יש צורך לקחת בחשבון מספר מקומות ריקים בכל רכב כדי שיהיה מקום לכל המזוודות.

ממה מורכבים המחירים של חברת הסעות בחולון?

כמובן שסוג הרכב משפיע ישירות על המחיר, כאשר מספר המקומות מעלה באופן ישיר את המחיר. אך זה לא נגמר בזה.

גורם מרכזי נוסף הוא כמובן מרחק הנסיעה. גורמים אחרים הם: נסיעה בכבישי אגרה, שעת הנסיעה, נסיעה בתנאי שטח מיוחדים, כמות גדולה של רכבים שמקטינה את העלות לכל רכב, וגם מספר נקודות האיסוף והתחנות בדרך.

וטיפ קטן: תמיד כדאי לסכם עם חברת ההסעות מוקדם ככל האפשר, בפרט בתקופות העומס של טיולים ותיירות. למה? פשוט, כך יישארו לכם רכבים בדיוק לפי הצורך שלכם, וכן, גם המחיר עשוי להיות טוב בהרבה מאשר מחירים בדקה ה-90…

חברת הסעות בחולון | חברת הסעות השחף
חברת הסעות בחולון
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים