שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

חופשה בלבן – הסעות לחרמון!

מחפשים חופשה בלבן – הסעות לחרמון!? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

שלג בישראל? תתפלאו, אך אתם לא מבקשים יותר מדי! לשמחתכם, אינכם צריכים להרחיק לאירופה בכדי ליהנות מחופשה הצבועה בלבן. בשיא החורף, תוכלו להגיע לחרמון וליהנות מנוף הרים מושלגים. אנחנו ב”הסעות השחף”, שמחים להציע לכם שירות שיהפוך את יום הכייף או החופשה בחרמון, למהנים אפילו יותר: שירות הסעות לחרמון! 

הסעות לחרמון – חופשה כחול-לבן אל מול נופים לבנים

השלג בישראל נדיר, וזה מה שהופך את אתר החרמון לאחד האתרים המבוקשים והצפופים ביותר בחודשי החורף. בכל שנה, בשיאה של עונת החורף, ישראלים רבים עולים לרכבכם (לרוב, בספונטניות) ועולים צפונה לחרמון. בדיעבד, המשפחות הנלהבות וקבוצות החברים, מתחרטים על שיצאו מביתם ויצאו להרפתקה. הסיבה? הנסיעה, ואם לדייק: הדרך הפקוקה שפגעה בחווייתם.

“על הנייר”, הנסיעה לחרמון מגבשת, מרגשת, חווייתית וגדושה בנופים מרהיבים! ובפועל? הפקקים הופכים את הנסיעה ארוכה, איטית ומעייפת לנהג. אז לא, הגעה לחרמון אינה מותנית בהוצאת הרכב מהחנייה, אלא שתוכלו פשוט להזמין שירות הסעות לחרמון! רגע לפני שאתם שואלים את עצמכם: “אני באמת צריך הסעה?”, אנו שמחים להציג בפניכם את היתרונות הבולטים:

  • הדרך לחרמון דורשת בריכוז רב, סבלנות רבה והמון אנרגיה. הדבר האחרון שתרצו אחרי שתגיעו לחרמון, הוא להרגיש כי התעייפתם (והנהיגה לחרמון עלולה להיות מעייפת!). עם שירות ההסעות לחרמון, הדבר היחיד שצריך להעסיק אתכם הוא אם התלבשתם מספיק טוב. אנחנו לוקחים על עצמנו את נטל הנהיגה, עבורכם.
  • נסיעה במזג אוויר סוער מאתגרת ועלולה להיות מסוכנת. הנהגים שלנו מנוסים ואחראים, ויובילו אתכם אל אתר החרמון בבטחה ובשלום!
  • הדרך לחרמון קסומה, ייחודית ומרגשת, ואין סיבה שלא תיהנו ממנה! אפשרו לעצמכם שלא להיות על “תקן הנהג” כשאתם יוצאים ליום כייף בחרמון / חופשה בחרמון.

אז באיזה רכב אתם תרצו לנסוע לחרמון?

אז אחרי שבחרתם להתפנק עם שירות הסעות לחרמון, עליכם לבחור רק עוד דבר אחד: את רכב ההסעות. אנחנו נשמח לייעץ לכם על הרכב המתאים לכם ביותר, תוך התחשבות מלאה בהעדפותיכם ובמאפיינים הייחודיים לנסיעה ולנוסעים. צי הרכבים שלנו כולל מיניבוסים, מוניות גדולות, אוטובוסים ואפילו רכבי פאר. בכדי להמליץ לכם על רכב ההסעות האידיאלי בעבורכם לחרמון, נבקש לתאם אתכם ציפיות בעיקר עם שני דברים:

  • עם כמה אנשים אתם עתידים לנסוע לחרמון? 
  • מהו התקציב שתרצו להשקיע בשירותי ההסעה?

“כמה עולה הסעה לחרמון?”

אנו מאפשרים לכם לקבל הצעת מחיר מהירה עם שליחת פנייה אלינו דרך האתר. מחיר הנסיעה מושפע בעיקר מ-2 דברים:

  • מספר הנוסעים וסוג רכב ההסעות
  • הנקודה ממנה יוצאים לחרמון (המרחק מנקודת האיסוף לחרמון)
  • השאירו לנו את פרטיכם המלאים ונשוב אליכם בהקדם עם הצעה! 

מגפיים? יש! כפפות? יש! מעיל? יש! כעת, תוכלו להתפנות להזמנת שירות הסעות לחרמון! לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת – 050-6656577

חופשה בלבן – על הסעות לחרמון!
חופשה בלבן – הסעות לחרמון!
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים