שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

חברת הסעות בשרון

מחפשים חברת הסעות בשרון? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

חברת הסעות בשרון – כדי לארגן הסעות לחתונה, לטיול, לאירוע או לכל מטרה, חשוב לבחור בחברת הסעות אמינה. מהם הרכבים המוצעים וכמה זה אמור לעלות? הכול על חברת הסעות בשרון.

חברת הסעות בשרון – לא סתם

לא סתם כשמחפשים חברת הסעות, מומלץ לחפש דווקא חברה שפועלת במקום. למשל, חשוב לחפש חברת הסעות בשרון כשזקוקים לנסיעה מהשרון. למה? כי יש הבדל בין נהג שמכיר את האזור, יודע לנווט, בוחר במסלולים הנכונים ומחשב את הזמנים היטב, מתוך היכרות עם פקקים ורמזורים, לנהג שלא מכיר. זה מונע עיכובים מיותרים ועוגמת נפש.

שירותי הסעות בשרון – מהן האפשרויות?

  • סוגי רכבים: חברת הסעות טובה בשרון מחזיקה בצי של רכבים שנבדלים זה מזה בכמות הנוסעים. חשוב לסכם עם חברת הסעות בשרון לא רק סוג רכב (נניח אוטובוס, מיניבוס) אלא מספר מקומות מדויק, כדי למנוע חלילה בעיות תיאום. כדי שתדעו מהו טווח המקומות בכל סוג רכב, הנה טבלה:

סוג הרכב מספר הנוסעים
מיניבוס 10 – 20 נוסעים
מידיבוס 20 – 35 נוסעים
אוטובוס 60 מקומות עד 60 נוסעים

  • רכבים מיוחדים: לעתים אנו רוצים הסעה כחלק מאירוע חגיגי, כמו מסיבת רווקות, טיול בר מצווה וכו’. במקרה כזה נרצה לפעמים רכב מפואר במיוחד. במקרים אחרים נרצה לפעמים רכב ממוגן, בנסיעה לאזורים פחות בטיחותיים או שמעוררים בנו אי נוחות.

ואיך זה משפיע על המחירים?

כמובן, סוג הרכב משפיע ישירות על המחיר לנסיעה, כאשר אוטובוס בן 55 מקומות ישיבה יעלה פחות מאשר אוטובוס עם 60 מקומות. עם זאת, חשוב לציין שזהו אינו הגורם היחיד שקובע את המחיר הסופי.

גורמים נוספים שמרכיבים את מחיר ההסעות:

  • מרחק הנסיעה
  • מועד הנסיעה: לילה, סופ”ש, עונת התיירות שבה יש עומס גדול על חברות ההסעות בשרון
  • תנאי נסיעה קשים במיוחד, אזור פחות בטיחותי
  • מספר נקודות האיסוף והפיזור
  • נסיעה בכבישי אגרה

מהו טווח המחירים הסטנדרטי של חברת הסעות בשרון?

אז הגורמים העיקריים כמו שציינו הם סוג הרכב ומרחק הנסיעה. הנה טבלה שמסכמת טווח מחירים סטנדרטי עבור כל סוג רכב במרחקי נסיעה שונים: 

* המחירים המצוינים מטה הינם מחירים שבוצעו לאחר סקר שוק ואינם קשורים למחירי החברה*

 

מרחק / סוג רכב

מיניבוס

מידיבוס

אוטובוס

עד 70 ק”מ

החל מ – 600 ש”ח

החל מ – 1100 שח

החל מ- 1500 ש”ח

עד 100 ק”מ

החל מ- 1000 ש”ח 

החל מ – 1500 ש”ח

החל מ – 2000 ש”ח

עד 150 ק”מ

החל מ- 1500 ש”ח

החל מ – 2000 ש”ח

 החל מ 2400 ש”ח

עד 200 ק”מ

החל מ – 1600 ש”ח

החל מ – 2500 ש”ח

החל מ – 2800 ש”ח

חשוב לסכם מראש במידת הצורך על עצירות בדרך, נקודות האיסוף, אפשרות לשינוי במסלול – כדי שלא יווצר כעס או תחושת ניצול אצל אף אחד מהצדדים.

מה שחשוב ביותר זה להקפיד בכל מקרה על נסיעה בטוחה ונוחה, וזה תלוי גם בכם! חפשו המלצות, וודאו שאתם שוכרים חברת הסעות מומלצת ואמינה.

אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות חברת הסעות בשרון, לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

כן כן החברה שלנו עובדת גם בשישי שבת במיוחד בשבילכם!

בשבילכם החברה שלנו פעילה 24/7.

חברת הסעות בשרון
חברת הסעות בשרון
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים