שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

חברת הסעות בפתח תקווה

מחפשים חברת הסעות בפתח תקווה? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

חברת הסעות בפתח תקווה מספקת מגוון כלי רכב לנסיעה בטוחה ונעימה לכל יעד. איך נעריך את אמינותה ואיכותה של חברת הסעות, מה ההבדל בין הרכבים וכמה זמן מראש כדאי לתאם עם החברה כדי לקבל את הרכב והשירות שאנו רוצים?

למה חברת הסעות בפתח תקווה דווקא?

 מהי החשיבות של חברת הסעות בפתח תקווה שפועלת דווקא בעיר שלכם? פשוט, כך אתם יכולים לדעת שהנהג מכיר את העיר.  מה ההבדל אצלכם כשאתם נוהגים בעיר מוכרת לעומת כשאתם נוהגים בעיר לא מוכרת, אין צורך להסביר…

הניווט עם פקקים, רמזורים, הערכת הזמנים של הנסיעה – כל אלו משופרים. בנוסף, בדר”כ כשמשתמשים בחברת הסעות בפתח תקווה מעדיפים שיהיו כמה שפחות נקודות איסוף ופיזור, ועם זאת, שעדיין יהיה נוח לכולם. נהג מקומי ידע לומר מהם הנקודות המרכזיות שיאפשרו מקסימום נוחות בהגעה מבלי להוסיף תשלום על ריבוי נקודות כאלו.

איך למצוא חברת הסעות מומלצת בפתח תקוה?

  • המלצות: הכי טוב להסתמך על המלצות של חברים או פשוט לבדוק באתר החברה מיהם הלקוחות שלהם. אם יש לקוחות רבים שמשתמשים בשירותי חברת ההסעות בקביעות כנראה שזו חברה הוגנת ואיכותית.
  • אישורים: חברת הסעות צריכה להיות בע”מ, כדי לאמת זאת בקשו מנציג החברה את הח.פ של החברה ובדקו שהוא מכיל 9 ספרות ומתחיל ב-516510. בנוסף תוכלו לבקש אישור ביטוחים שמעיד גם הוא על חברה בטיחותית ואמינה.
  • צי הרכבים של החברה: בחרו בחברה שמחזיקה מגוון גדול של רכבים. זה גם מעיד על חברה מבוססת, וגם יעיל עבורכם – תוכלו להנות מסוג הרכב שיתאים לצורך שלכם.

אלו רכבים מציעה חברת הסעות בפתח תקווה?

  • אוטובוס, מיניבוס ומידיבוס -שזה האמצע בין אוטובוס ומיניבוס. ההבדל הוא כמובן בגודל, ובמספר הנוסעים האפשרי. נשים לב שבנסיעה לנתב”ג למשל כשהנוסעים עמוסי מזוודות נעדיף לעתים רכב גדול יותר גם אם מדובר בכמות לא גדולה של נוסעים.
  • רכב מפואר וחגיגי לארוע, רכב ממוגן לאזורים מסוימים, רכב עם נגישות לנכים, רכב נוח במיוחד לנסיעה ממושכת – בדקו לגבי כל בקשה מיוחדת לגבי הרכב. חברות הסעות טובות מספקות פתרונות מפתיעים.

כמה זמן מראש צריך לתאם עם חברת הסעות בפתח תקווה?

אז כדי שיהיה אפשרי למלא את הבקשות שלכם, כדאי שתסכמו עם חברת ההסעות מוקדם ככל האפשר. בזמני עומס, כגון בתקופת יוני כשבתי ספר רבים יוצאים לטיול, חברת הסעות בפתח תקווה מספקת הסעות לבתי ספר, ארגונים וחברות רבים. לכן אז עדיף לסכם אפילו חודש מראש. כמובן שאם אתם זקוקים למספר גדול של רכבים, לנסיעה ממושכת במיוחד או תנאים מיוחדים כלשהם, הצורך לתאם עם החברה מוקדם עולה.

נסיעה נעימה ובעיקר בטוחה – זה בידיים שלכם! תמיד חשוב לבחור בחברה אמינה שמקפידה על בטיחות מקסימלית.

מלבד שירותי הסעות בפתח תקווה , תוכלו למצוא אצלנו מגוון של שירותי הסעות כגון : שירותי הסעות בנתניהמונית גדולה לנתבג , הסעות לעובדים , הסעות לאירועים ועוד.. 

אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות חברת הסעות בפתח תקווה, לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

חברת הסעות בפתח תקווה
חברת הסעות בפתח תקווה
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים