שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

חברת הסעות בתל אביב

מחפשים חברת הסעות בתל אביב? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

מה כדאי לבדוק ולסכם עם חברת הסעות בתל אביב כך שנקבל את השירות המיטבי? בריף קצר לכל מי שצריך חברת הסעות בעיר תל אביב. כאשר אנחנו מדברים על חיפוש חברת הסעות במרכז חשוב מאוד לבדוק מספר דברים עם אותה חברה שנרצה לסגור איתי נסיעה. 

איך למצוא חברת הסעות מומלצת בתל אביב?

בטיחות ואחריות

לא כל מי שברשותו רכב גדול ורישיון נהיגה יכול להפוך ל – חברת הסעות בתל אביב. כשאנו מחפשים חברה כזו עלינו לבדוק שזאת חברה רצינית ואחראית. כדי לוודא שמדובר בחברה כזו נוכל לבקש לראות אישור ביטוחים שמראה כי החברה אחראית ומבוטחת. כמובן שנוכל תמיד לבקש המלצות ולהתרשם מלקוחות קודמים של החברה. חברה שלה לקוחות רבים שמשתמשים בשירותיה בקביעות היא מן הסתם חברה אמינה עם רמת בטיחות טובה. 

סוג הרכב

אז אחרי שהשתכנענו שהחברה הינה רצינית ואמינה עלינו לבדוק שיש לה רכב שמתאים לצורך שלנו.

גודל הרכב

חשוב שגודל הרכב יתאים לנו – אי אפשר להתפשר על מיניבוס במקום שצריך אוטובוס, אבל באותה מידה גם לא מומלץ להפך. רכב גדול מדי מהווה סרבול מיותר וגם דורש מחיר יקר יותר… בקיצור, הגודל צריך להתאים.

אפשרויות נוספות שקשורות לרכב

בנסיעות שהן חלק מחגיגה או אירוע נרצה לפעמים רכב מפואר במיוחד כזה שיספק חווית נסיעה חגיגית. כך גם בנסיעות תיירותיות שהן חלק מטיול קסום. נבדוק עם חברת הסעות מתל אביב האם יש לה גם רכבים כאלה ומה הם כוללים.

לעומת זאת יש נסיעות שבהן נרצה רכב ממוגן, גם את זה חשוב כמובן לברר מול החברה.

מחירים של חברת הסעות בתל אביב

אז חברת הסעות בתל אביב בסדר, יש רכבים בסדר – סוף סוף אפשר לבדוק מחירים.

מה משפיע על המחיר?

  • סוג הרכב: אוטובוס יעלה יותר ממידיבוס וכו’
  • מרחק הנסיעה
  • מס’ נקודות איסוף ופיזור
  • נסיעה בכבישי אגרה
  • תנאים מיוחדים נוספים

טווח מחירים כללי של חברת הסעות בתל אביב

בסה”כ כשמדובר בחברת הסעות בתל אביב, ניתן לראות שטווח המחירים למשל לאוטובוס הנוסע לנתב”ג נע בין כ-500 ל-1000 ש”ח, בהתאם לתנאים שציינו. נסיעה ארוכה יותר באוטובוס עשויה להגיע ל-2000 ש”ח ויותר. כמובן שהמחיר שונה לחלוטין כשמדובר בשירות חברת הסעות ליום או מס’ ימים שלמים.

תנאים מיוחדים נוספים

למה חשוב למצוא חברת הסעות בתל אביב דווקא?

אם אנו מעוניינים לצאת מתל אביב יש חשיבות לכך שנאתר חברת הסעות בתוך תל אביב שפועלת דווקא בעיר. זה יענה על מס’ נושאים:

  • ראשית כל כמובן נחסוך את הנסיעה של הנהג עד לעיר, נסיעה שאין שום סיבה שנשלם עליה כסף
  • נהג שמכיר את העיר ידע לנווט בה, לחמוק ככל האפשר מפקקים ולהגיע בדרך הנוחה והמהירה ביותר. נהג כזה גם ידע לחשב את זמן הנסיעה ע”פ היכרותו עם פקקים ורמזורים בעיר.
  • כשיש מס’ נקודות איסוף בעיר יש יתרון משמעותי לנהג שמכיר ויודע לתכנן את המסלול בתוך העיר, איפה נוח וכדאי לאסוף / לפזר בנקודות מרכזיות כך שיהיה נוח לכולם.
מלבד שירותי הסעות בתל אביב , תוכלו למצוא אצלנו מגוון של שירותי הסעות כגון : שירותי הסעות בנתניה , מונית גדולה לנתבג , שירותי מונית גדולה , הסעות לאירועים ועוד..

אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות חברת הסעות בהוד השרון, לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

אנו משתמשים ברכבי מונית מתוצרת מרצדס בנז. ברכבים אלו הנוחות, הסגנון וגימור הם מהגבוהים בעולם. מוניות המרצדס המאובזרות של השחף, נועדו לקחת אותך ואת בני משפחתך עם כבודה גדולה ליעד המבוקש בנוחות רבה ובבטחה מלאה.

כל נסיעה, קצרה כארוכה היא פינוק וחוויה. אם נסעתם איתנו מרמת גן לאירוע בבת ים עם כל המשפחה, הזמנתם מונית ליציאה לילית מחולון לתל אביב וחזרה עם כל החבר’ה, הסעה עם מזוודות וכבודה מחיפה לנמל התעופה בן גוריון, לים המלח מאשדוד – כל נסיעה כזאת עם מונית גדולה של השחף היא חוויה מפנקת, נוחה ובטוחה.

ההסעות שלנו הפכו לשם דבר, לשרות המוניות האהוב והמוכר של רבים. רשמו את מספר הטלפון של מוניות והסעות השחף ברשימת אנשי הקשר ובכל פעם שתצטרכו מונית גדולה, תרימו טלפון ותקבלו שרות VIP במחיר תחרותי – עם נהג מונית ממוקצע ואדיב.

בדף הראשי שלנו למטה תוכלו למצוא חלק מהביקורות שאותם רשמו לקוחות שלנו. למעבר לדף הבית לצפייה בביקורות לחצו כאן

ברור שלא! החברה שלנו פעילה בכל הארץ.

בשבילכם החברה שלנו פעילה 24/7.

חברת הסעות בתל אביב
חברת הסעות בתל אביב
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים