שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

חברת הסעות ברעננה

מחפשים חברת הסעות ברעננה? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

חברת הסעות ברעננה היא פתרון אידיאלי למגוון מצבים בהם נרצה להימנע מנהיגה ולהנות מנסיעה משותפת לקבוצה גדולה. איך נמצא את החברה האידיאלית לנו וכמה זה עתיד לעלות? בריף קצר על חברת הסעות ברעננה.

מתי נפנה לחברה ברעננה?

  • נסיעה משותפת: כאשר קבוצת חברים, עובדים או בני משפחה מעוניינת להגיע יחד לכל טיול, ארוע או לכל מטרה, חברת הסעות היא פתרון מעולה שמאפשר לכולם לנסוע יחד בנוחות.
  • נסיעה למסיבה: בכל מסיבה שממנה אנו מתעתדים לחזור תחת השפעת אלכוהול, כדאי לשקול חברת הסעות כפתרון. לאף אחד לא כיף להימנע משתייה כדי שהוא יוכל לנהוג, בפרט שמדובר בנסיעה לילית מעייפת כשמסביב חברה רועשים…
  • נסיעות ארוכות ומתישות במיוחד, למשל: הסעות של מונית גדולה לנתבג וחזרה: לפני טיסה אנו לא מעוניינים להתעייף, אחרי טיסה – למי יש כוח לנהוג…

איך נברר על חברת הסעות טובה ברעננה?

ישנן חברות הסעה רבות ברעננה, אך לא כולן יכולות לספק את השירותים הטובים ביותר. חשוב למצוא חברה אשר תוכל לענות על הצרכים שלך ולהציע לך שירות שיהיה בדיוק מה שאתה צריך.

חברות ההסעה ברעננה הן תערובת של גדולים וקטנים, חדש וישן. חלקם פועלים כבר יותר מ-10 שנים בעוד שאחרים זה עתה הוקמו. הבחירה בחברת ההסעות הנכונה תלויה בך אך יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך.

מוניות אינן האפשרות הטובה ביותר להגיע אל ומשדה התעופה. הם יקרים, בעוד אוטובוסים מציעים אלטרנטיבה זולה יותר. שירותי אוטובוסים ברעננה זמינים בכל שעות היום והלילה.

ישנה חברת הסעות המציעה שירות אוטובוסים אמין מ/אל שדה התעופה. לחברה גם מגוון אוטובוסים שיכולים להתאים לכל צורך.

חברת ההסעות אמינה, בזמן ובמחיר סביר.

אז החלטנו שאנו מעוניינים בחברת הסעות וכעת נשאלת השאלה – איזו חברת הסעות מומלצת לנו?

  • אז ראשית כל: חברת הסעות ברעננה, כי רק עם חברה שפועלת בעיר נוכל להיות רגועים שהנהג מכיר ויודע איך לנווט בתוך העיר, להעריך את זמן הנסיעה ליעד ולבחור נקודות איסוף אידיאליות בעיר.
  • חברת הסעות צריכה להיות חברה בע”מ, אז אם התרשמתם שמדובר בעוסק מורשה, בקשו את הח”פ של החברה. תוכלו לבדוק שהמספר מכיל 9 ספרות בסך הכל, ומתחיל ב-516510. אחרת זו איננה חברת הסעות.
  • בקשו מהחברה אישור ביטוחים, זהו אישור על כלל הביטוחים לש החברה לגבי הרכבים, הנהגים והנוסעים. אישור כזה גם משקף אחריות ובטיחות וגם מלמד על התנהלות החברה בכל מקרה.
  • חפשו המלצות של חברים על החברה, או בדקו האם לחברה יש לקוחות קבועים שמוכרים לכם כמו ארגונים מוכרים. חברה שלה לקוחות קבועים מוכרים היא כנראה חברה עם מוניטין טובים.
  • לבסוף, בדקו מה כולל צי הרכבים של החברה -ככל שהוא גדול וכולל אפשרויות רבות של רכבים, הדבר מעיד על חברה מבוססת ומצליחה.

רכבים של חברת הסעות ברעננה

אז אילו רכבים מציעה חברת הסעות מומלצת ברעננה?

כמובן, רכבי הסעות נבדלים זה מזה בגודלם, כאשר אוטובוס הוא הרכב הגדול ביותר, מיניבוס הוא רכב קטן בהרבה ומידיבוס הוא רכב ביניים בין שניהם. חברה טובה מציעה את שלושת סוגי הרכבים.

לדוגמא בבחירת מיניבוס תוכלו למצוא מגוון רחב של מיניבוסים כמו מיניבוס 25 מקומות , מיניבוס 30 מקומות ועוד

אפשרויות נוספות שתוכלו למצוא ,הם רכב מפואר במיוחד לאירוע חגיגי, או רכב ממוגן לעת הצורך.

 

חברת הסעות לרעננה מחירי הסעות

מהם המחירים הצפויים של חברת הסעות ברעננה?

הנה טבלה קטנה שתעשה לכם סדר – ע”פ מדרג.

מחירים של מיניבוס

 

מרחק

מחירים

עד 100 ק”מ

החל מ -1000 ש”ח

עד 200 ק”מ

החל מ – 1300 ש”ח

עד 300 ק”מ

 החל מ – 1600 ש”ח

מחירים של אוטובוס

 

מרחק

מחירים

עד 100 ק”מ

החל מ-2000 ש”ח

עד 200 ק”מ

החל מ- 2500 ש”ח

עד 300 ק”מ

החל מ- 3000 ש”ח

אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות חברת הסעות ברעננה, לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

החברה שלנו פועלת ברחבי הארץ מעל עשור .

בטח ! החברה שלנו פעילה בכל הארץ ותקח אתכם לכל מקום שרק תרצו להגיע אליו!

בטח ! תוכלו להשאיר לנו פרטים, אחד מהנציגים שלנו יחזור אליכם ותוכלו לבחור תאריכים ושעות בהם תצטרכו הסעה. 

חברת הסעות ברעננה
חברת הסעות ברעננה
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים