שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

מונית גדולה לירושלים

מחפשים מונית גדולה לירושלים? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

אפשרויות התחבורה לירושלים ובתוכה הן מגוונות, בין אם בוחרים לנסוע ברכבת ישראל או ברכבת הקלה, ובין אם באוטובוסים או ברכבים פרטיים. יחד עם זאת מונית גדולה בירושלים היא פתרון אופטימלי למשפחות שאינן רוצות להיתקע בפקקים של הבירה, לחפש חנייה או לחכות עד שהאוטובוס יגיע. כאן תקבלו את המידע על מוניות גדולות בירושלים של חברת הסעות השחף.

היתרונות של מונית גדולה בירושלים

מונית גדולה בירושלים היא אופציה שחוסכת הרבה כאב ראש ונהיגה בעיר פקוקה במיוחד. במקום לעלות על הרכב הפרטי, לחפש חנייה בעיר או לחכות לתחבורה ציבורית, ניתן להזמין מונית גדולה המתאימה לקבוצת אנשים או למשפחה וליהנות מטיול בעיר הקדושה. המונית תעצור באתרים השונים, הנהג יחכה בסבלנות וימשיך הלאה לפי הרצונות של הנוסעים. 

מאחר ולחברת הסעות השחף נהגים מנוסים ואדיבים, ניתן אף לקבל המלצות על אתרים ומסלולים שונים על מנת למנף את הטיול בעיר. מעבר לכך, מוניות גדולות בירושלים יהיו זולות יותר למספר נפשות מאשר עלות הדלק והחניות או עלות מספר האוטובוסים שצריך על מנת להתנייד בעיר.

למי מתאימה מונית גדולה בירושלים ?

מונית גדולה בירושלים מתאימה כאמור לקבוצת אנשים או משפחה. הרבה פעמים משפחות מוזמנות לאירועים משפחתיים כמו בר מצווה בכותל, חתונה וכד’. בדרך כלל את בר המצווה בכותל חוגגים בשעות היום וכדי להגיע בזמן יש לצאת מאוד מוקדם מאזור המרכז במידה ומגיעים בתחבורה ציבורית. 

סוג נוסף של אנשים להם מתאימה מונית גדולה בירושלים הם אנשים פרטיים או אנשי עסקים המארחים תיירים ורוצים להראות להם את העיר. למשל, את הקולגות או השותפים העסקיים לא תסחבו באוטובוסים ומן הראוי שיקבלו יחס שירשים אותם. במידה ומדובר באדם בודד או זוג כנראה שהשינוע בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי יהיה כדאי יותר, אך ככל שיש יותר אנשים, כך המונית הגדולה תתאים יותר. 

גם כשמארגנים יום כייף לעובדים של המשרד, מונית גדולה בירושלים תתאים יותר מבחינת הנוחות, המהירות והבטיחות. בנוסף, קבוצות קטנות של תיירים מחו”ל מתקבלים בברכה בארץ ויקבלו תמורה מלאה לכספם במוניות גדולות פרטיות כדי להגיע מאתר לאתר בעיר. לפיכך, המוניות הללו יעניינו גם סוכני נסיעות, מדריכי טיולים בארץ ומשפחות שמארחות אורחים מחו”ל.

כמה מושבים מכילה מונית גדולה?

בדרך כלל מדובר על מונית עם 10 או 20 מושבים בהתאם לצורך. להבדיל מאוטובוס המכיל כ-52 מקומות, לא תמיד יהיה צורך להשכיר אותו כשמדובר בקבוצת אנשים קטנה. לכן, יש לבדוק עם חברת ההסעות איזה רכב מתאים לכם על פי מספר האנשים. אלו יכולים להיות גם מיניבוסים או אפילו שתי מוניות גדולות. המטרה היא לא להיות תלויים בתחבורה הציבורית, להגיע בזמן לאירוע או לעמוד בסדר היום בהתאם לצרכים.

מונית גדולה בירושלים לכל עונה

לכולנו ידוע שבירושלים קר מאוד בחורף ובקיץ חם למרות שאין בה לחות כמו בתל אביב. לאור עובדות אלו חשוב לבחור מוניות גדולות בירושלים עם מערכת מיזוג אוויר תקינה שתעניק קרירות בקיץ ותחמם את הנוסעים בחורף. בחברת הסעות השחף כל המוניות עם מערכת מיזוג מתוחזקת המופעלת על פי הטמפרטורה הרצויה. אך השאלה המשמעותית יותר היא כמה עולה מונית כזו?

כמה עולה מונית בירושלים?

אנשים המזמינים מונית רגילה מהרחוב או מתחנת מוניות יבקשו בדרך כלל להפעיל מונה על מנת לשלם מחיר שאינו מופקע. הבעיה היא שהמונה דופק כאשר יש פקקים או כבישים סגורים שיש לעקוף. אפשרות נוספת היא לקבוע מחיר מראש עם נהג המונית, אך אז ייתכן שהמחיר יעלה פי כמה ממה שהיה עולה עם מונה.

 עוד אפשרות היא להזמין מונית ספיישל  שיכולה לייקר עוד יותר את העלות. כשמדובר על מוניות גדולות בירושלים ניתן לקבוע מחיר מראש ולחלק את ההוצאה בין הנוסעים. למשל, קבוצה של צעירים הנוסעת למסיבה בירושלים יכולה להוזיל את העלויות בצורה משמעותית.

יתרה מכך, הם יוכלו לשתות אלכוהול וההורים ישנו טוב יותר שידעו שהם בידיים טובות ולא נוהגים בשכרות או מנסים לתפוס מוניות רגילות. דוגמה נוספת היא התארגנות של עסק המשנע את עובדיו ליום כייף בירושלים. מדובר על הוצאה המוכרת במס מצד אחד ומצד שני על נוחות ופינוק לעובדים במחירים זולים. המחירים של מוניות גדולות בירושלים משתנים מחברה לחברה ומתחילים מ 300 ש”ח.

כיצד נקבע המחיר של מונית גדולה בירושלים?

מחיר של מונית גדולה נקבע בהתאם למרחק היעד, השעה של הגעת המונית, הגודל שלה וגורמים נוספים. לפני שמזמינים את המונית מומלץ לקבל הצעת מחיר ולהשוות בין חברות המוניות השונות. למרות זאת, יש לוודא שמדובר בחברה איכותית המעניקה שירות אישי, עם צי של נהגים ומוניות על מנת לספק תחלופה במידה ויש תקלות בדרך, נהגים בעלי ניסיון, תודעת שירות גבוהה ועוד. 

בנוסף, יש משמעות לדגם של המונית הן מבחינת המחיר והן מבחינת האיכות. למשל, מוניות מסוג מרצדס יכולות להכין 10-20 מושבים והן מתאימות לקבוצת אנשים המגיעים מאזור המרכז לאירוע או לנוחתים בנמל התעופה בן גוריון שרוצים להגיע בשלום לירושלים או לכל מקום אחר בארץ.

זמינות 24/7

לפני שבוחרים בחברת מוניות גדולות יש לוודא אם השירות שלהם ניתן 24 שעות ביממה. לעיתים ישנם מצבים שצריכים להשיג מונית גדולה בדחיפות בשעות הלילה או מהרגע להירגע. למשל, נהוג לקבור את הנפטרים המתגוררים בירושלים באותו היום. לכן, פעמים רבות ההלוויה של אדם שנפטר במהלך היום נערכת בערב ללא התראה מראש. במקרים כאלו אין צורך לשבור קופת חיסכון. 

מרימים טלפון לחברת ההסעות הזמינה 24/7 ומזמינים מונית ישירות להלוויה ובחזרה הביתה. שירות זה מתאים לקרובי משפחה שצריכים להגיע לירושלים בהתראה קצרה וזקוקים להסעה של לפחות 10 אנשים. יחד עם זאת, כשלא מדובר בהתראה קצרה ניתן להזמין מראש.

איך מזמינים מונית בירושלים?

על מנת להזמין מונית גדולה בירושלים יש לאתר חברת הסעות מקצועית ובעלת ניסיון. ניתן לעשות זאת באמצעות האינטרנט או לקבל חוות דעת של קולגות או מכרים. החיפוש ברשת יעלה חברות שונות שמציעות מוניות גדולות בדגמים ומחירים שונים. 

מומלץ לפנות לחברה עם מענה אנושי כדי לקבל הסבר מפורט ולוודא אם השירות פעיל גם בשבתות, חגים, בשעות הלילה וכד’. למרות זאת, ניתן גם לבצע הזמנה באונליין לאחר שמשווים מחירים ולבדוק במענה הטלפוני שהכול סגור ואכן תקבלו את השירות במועד.

חברת הסעות מומלצת

ההמלצה שלנו היא חברת הסעות השחף שמעניקה שירותי מוניות VIP באזור המרכז ובירושלים לאנשים שרוצים להימנע מפקקים, חיפוש חניות ונהיגה. מדובר על רכבי נוחות מדגם מרצדס בנץ חדישים ומפנקים, נהגים מקצועיים וותיקים, שירות אישי ויחס חם. מבלי צורך לשבת במונית קטנה וצפופה מקבלים מונית מרווחת ונוחה המתאימה למשפחה או קבוצה קטנה במחירים ללא תחרות ושביעות רצון של לקוחות קבועים. 

ניתן להיכנס לאתר של החברה ולקרוא המלצות וחוות דעת של נוסעים. שירות זה ניתן לכל מטרה, בין אם מדובר על טיול לירושלים או בר מצווה ובין אם על הסעה להלוויה בלילה או ליום גיבוש לעובדים. לסיכום, אל תוותרו על נוחות ובטיחות והזמינו מונית גדולה למטרות שלכם.

 

מונית גדולה בירושלים | חברת הסעות השחף
מונית גדולה לירושלים
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים