שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

הסעות לחברות וארגונים

מחפשים הסעות לחברות וארגונים? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

יש הרבה חברות וארגונים שצריכים שירותים של הסעות. אם אתם מעוניינים לבחור בחברה כזאת שתלווה אתכם לאורך הדרך רק צריך לקרוא את המדריך שלנו כדי לדעת איך למצוא אותה. השירות של חברה שכזו ייתן לכם את האפשרות להמשיך להתנהל בראש שקט ומבלי דאגות. החברות המקצועיות יחזיקו ברשותן צי של רכבי הסעות בכדי שיוכלו לענות על כל הצרכים של החברה שלכם. חברה מקצועית לעולם לא תשאיר אתכם ללא פתרון ותארגן לכם את הסידור שאתם צריכים. אז כדאי לכם להמשיך לקרוא את המדריך שלנו הסעות לחברות וארגונים בשביל לדעת יותר פרטים.

חברות רבות בוחרות לעבוד עם חברת הסעות מסודרת עבור הסעות עובדים מביתם למקום העבודה וחזרה, או לימי עיון, ימי גיבוש ושאר אירועי חברה מיוחדים. הסעות עובדים הוא עניין חשוב, מאחר והחברה המזמינה הסעות עובדים רוצה לספק לעובדיה את חוויית ההסעות הטובה ביותר. 

הסיבה לכך היא כי החשיבות לשביעות הרצון של העובד ידועה היום לכל חברה, כאשר ככל ששביעות הרצון של העובד גבוהה יותר והוא מאושר במקום עבודתו כך תפוקתו בעבודה תהיה גבוהה יותר, ולהיפך – ככל ששביעות הרצון של עובד תהיה נמוכה יותר כך תפוקתו בעבודה תהיה נמוכה יותר. 

לכן חברות רבות שמות את הדגש על העלאת שביעות הרצון של העובדים ממקום עבודתם, ועושים זאת בדרכים כאלו ואחרות כמו הסעות עובדים למקום העבודה וחזרה, קיום ימי כיף ואירועי חברה ועוד.

כאשר אתם מחפשים הסעות עובדים, חשבו על בטיחות העובדים שלכם, מאחר והדבר האחרון שאתם רוצים הוא שרכב מלא בעובדי החברה יהיה מעורב בתאונת דרכים מכל סוג שהוא. 

לכן בחרו בחברת הסעות אשר מספקת הסעות עובדים באופן הבטיחותי ביותר, ואשר נהגיה נוהגים בזהירות רבה ועל פי כללי הבטיחות. הקפידו שבעת נסיעה של העובדים עם הסעות עובדים הם יחגרו חגורות בטיחות בכל עת, ולא יעמדו במהלך הנסיעה.

בנוסף, הקפידו לבחור חברה אשר עומדת בזמנים בכדי שהעובדים לא יאחרו למקום העבודה. הסעות עובדים הם אפקטיביות מבחינת הגעה של העובדים בזמן למשרד, כאשר אין להם שליטה בזמן היציאה למשרד והם מחויבים לחכות בזמן להסעה. 

אם לא יגיעו בזמן להסעה, יפספסו יום עבודה ותשלום, או שיאלצו להגיע באופן עצמאי וכנראה שיגיעו באיחור. בעזרת הסעות עובדים תוכלו לדעת האם כל העובדים עלו להסעה וכך ההגעה למשרד תהיה באותו הזמן ויום העבודה יתחיל בצורה מסודרת.

אחד היתרונות הנוספים של הסעות עובדים הוא הגיבוש, כאשר העובדים נוסעים יחד לעבודה וחזרה הביתה בכל יום וזה נותן להם זמן לשוחח ולהכיר. והרי ידוע כי ככל שהצוות מגובש יותר כך החברה תתפקד טוב יותר. מכאן שהזמנת הסעות עובדים היא בעלת יתרונות רבים לא רק לעובד, אלא גם לחברה.

לפרטים נוספים אודות הסעות עובדים או הסעות מכל סוג שהוא פנו עוד היום אל חברת הסעות השחף ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

למה כדאי להשתמש בשירותי הסעות לחברות וארגונים?

הסעות לחברות וארגונים הן הפתרון שלכם להגיע לעבודה בזמנים שאין בהם תחבורה ציבורית, כמו למשל עובדי משמרות שלא תמיד יש להם איך להגיע למשמרת והפתרון של ההסעות אשר לוקחות אותם מפתח הבית עד פתח העבודה הוא נהדר. כמו כן, לא לכל עובד יש רכב פרטי, ולעובדים שכן יש רכבים פרטיים, השימוש בהסעות יכול לחסוך לחברה את התשלום עבור הנסיעות ואת הוצאות הדלק שרק הולכות וגדלות, כמו גם לחסוך את העמידה בפקקים וחיסכון כללי למקום העבודה.

כך בעצם העובדים יכולים להגיע לעבודה כשהם רגועים ולא לחוצים, רעננים ושלווים. אנו ממליצים לכם למנות איש קשר קבוע שהעובדים יוכלו להתנהל מולו בצורה קבועה ורצינית אם קיימות בעיות בהסעות. השירות של הסעות העובדים מאוד שונה מהשירות של הסעות לאירועים או מטיולי אוטובוסים, מכיוון שכל הדרישות משתנות הרבה פעמים לפי הצרכים של העובדים וזה חלק מאותו שירות מתמשך שהחברה האחראית נותנת לארגון ולמקומות העבודה.

מה היתרונות בשימוש שירות הסעות לחברות?

השימוש של הסעות לחברות וארגונים נותן למקום העבודה המון יתרונות. חלק מן היתרונות הם-

  •  ההסעה עוזרת לעובדים להגיע בזמן לתחילת יום העבודה מבלי שיוכלו לתרץ
  •  ההסעה משפרת את איכות החיים של העובד בכך שהוא לא צריך לבצע נסיעה ארוכה ומתישה בפקקים של הבוקר אל מקום העבודה.
  • בעקבות כך שהעובדים מגיעים בהסעות מבלי לאחר ויוצאים בהסעות בסוף היום, התפוקה של הארגון עולה, כי יום העבודה מסתיים בעת הגעת ההסעה ולא לפני.

אז כמו שאפשר להבין, היתרונות של שימוש בהסעות מסודרות משפיע בהמון דרכים על האופן בו עובדים העובדים. התפוקה שלהם גדלה, הם מגיעים בנחת ובשלווה לעבודה, הם לא מנסים לקצר את יום העבודה ועוד הרבה. יש כל מיני חברות של הסעות שמספקות סוגים שונים של רכבים שיכולים לעזור לסוגים שונים של ארגונים.

האם יש הסעות למוסדות חברות וארגונים לימי גיבוש וימי כיף?

אז לאחר תקופה לא קטנה שהעובדים שלכם עובדים קשה, מגיע להם לנוח לרגע. אבל איך תעשו זאת אם לא לכל העובדים יש רכב פרטי להגיע ליום כיף או ליום גיבוש? גם בשביל זה קיימות הסעות לחברות וארגונים. אז אם אתם מחפשים כלי רכב מסוים שיכול לקחת את העובדים שלכם ליום גיבוש, אתם יכולים לדבר עם חברת ההסעות הקבועה שלכם, ואם אין אחת, אז לחפש אחת וליצור קשר  עימה קשר, כי זה אפשרי גם להסעות באופן חד פעמי.

כך שאין באמת סיבה מסוימת שלא תצליחו לקחת את העובדים שלכם ליום כיף בכל מקום בארץ בהתאם למה שתבחרו. כדאי לכם לזכור שחלק מאוד משמעותי מכל יום גיבוש ומכל חוויה זו ההסעה. לכן, יש חברות שנותנות רכבים יותר נוחים ויותר מרווחים כדי שהעובדים שלכם יוכלו להרגיש בנוח. כמו כן, גם צוות הנהגים נבחר בקפדנות יתרה בכדי שתוכלו לקבל את השירות הכי טוב שאפשר.

מה צריך לדעת בבחירה של שירותי חברת הסעות לחברות וארגונים מקצועית?

לחברת הסעות לחברות וארגונים מקצועית יש את הכלים ואת היכולת לעזור לכם בצורה הכי טובה שניתן.כשאתם הולכים לשכור את שירותיה של חברה כזו, עליכם להבין כבר מההתחלה עם איזה סוג של רכבים החברה עובדת ואילו יתאים לכם למה שאתם צריכים בצורה ספציפית. אם למשל אתם חברה קטנה או שאין לכם הרבה עובדים אשר צריכים הסעה כדאי לכם לשקול את השימוש במיניבוס או אפילו בכלי רכב יותר קטן. זה מעשה שיכול לחסוך לכם עלויות בטווח היותר ארוך בהשוואה לכך שהייתם משכירים אוטובוס שלם סתם. כמו כן, הבחירה בחברת הסעות היא כל החלטה עסקית כזו או אחרת, וגם כאן כדאי מאוד לבדוק את שורת הרווח שלכם וכמובן גם איזו חברה תציע לכם את השירות הכי משתלם.

אך יחד עם זאת, ליד המחיר הרשמי שקיבלתם, אתם צריכים לבדוק גם את כל העלויות החבויות של שכירת שירותים מחברה שהיא פחות מקצועית, כמו איחורים ועוד. פרמטר נוסף שצריך לבדוק הוא המקצועיות של החברה והניסיון המקצועי שלה.

אתם יכולים לקבל המלצות מכל מיני חברות אחרות או אפילו לבדוק אתרי ביקורות כדי שתוכלו לקבל תמונה מלאה על היכולות והניסיון של אותה חברת הסעות. גם הגמישות של חברת ההסעות היא חשובה. יש פעמים שבהן חברת ההסעות צריכה להיות גמישה בתפעול של ההסעות שלה ובשביל זה כדאי שתדעו מהי הזמינות ומהו הכיסוי שהחברה יכולה לתת לכם בטווח הארוך. אם למשל, תרצו להרחיב את שירותי ההסעות שאתם נותנים לעובדים שלכם לעוד אזורים, כדאי לכם לבחור חברת הסעות שתוכל לעמוד בזה.

מה החשיבות של בחירה נכונה של חברת הסעות לחברות וארגונים?

אז כבר ציינו מקודם מהן היתרונות שאפשר לקבל עם הסעות לחברות וארגונים אך, בכדי ליהנות מכל אותם היתרונות חשוב לבחור את חברת ההסעות בדיוק רב ולבדוק שיש לה את הניסיון, את הידע ואת הכלים שנחוצים למתן של שירות מקצועי ואף איכותי שיענה על כל הצרכים שלכם. אז אם אתם מחפשים אחר חברת הסעות שכזו, עליכם לבצע סקר שוק ולבדוק את כל הדברים נציין ממש בפסקה הבאה.

איך בוחרים חברת הסעות לחברות וארגונים?

יש היום בשוק כל כך הרבה חברות של הסעות לחברות וארגונים אשר מספקות שירותים של הסעות לעובדים. לפני שאתם בוחרים חברת הסעות שכזו עליכם לבדוק כמה דברים חשובים. בחלק מן המקרים, חברות של שירותי הסעות יפעלו באזורים מאוד מסוימים, כמו למשל חברות שעובדות בדרום, חברות שעובדות בצפון וחברות שעובדות רק במרכז. לכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא מה הם אזורי הפעילות של אותה חברת ההסעות שאתם רוצים לשתף איתה פעולה.

כמו כן, כדאי לכם לבדוק אילו כלי רכב אותה חברות הסעות מספקת, כמו מיניבוסים, אוטובוסים או מוניות. כדאי אפילו לבדוק מה יש בתוך אותם כלי רכב ואם הם עונים יספקו לארגון שלכם את מה שהוא צריך, מהבחינה של כמות העובדים שצריכים הסעה ולוחות הזמנים של הנסיעות. דבר נוסף שעליכם לברר בעת בחירה של חברת הסעות, הוא אם יש לה  ביטוחים שמכסים כל מיני תאונות שיכולות לקרות במהלך הנסיעה. נוסף על כל אלה,

אתם צריכים לוודא שבחברה בה אתם רוצים לבחור, עובד קצין בטיחות בתעבורה שתפקידו לבדוק את התקינות של רכבי החברה בתדירות יחסית גבוהה, לפחות פעם בחודש והוא מאשר שהם בהחלט בטוחים לשימוש. כשאתם שמחפשים חברה שמספקת שירותי הסעות כמו שירותי הסעות של מונית גדולה , הסעות לאירועים , הסעות לארגונים וחברות ועוד, כדאי לכם לבחור בחברה שהיא אמינה, בעלת מוניטין ובעלת ניסיון של שנים בעבודה עם המגזר העסקי.

האם יש חברות שנותנות שירותים של הסעות לחברות וארגונים במשך כל היום?

היחס בין החברות השונות שמספקות הסעות לחברות וארגונים משתנה בין חברה לחברה. יש חברות שתקבלו יחס יותר טוב ויש כאלו שפחות. יש כאלה שיספקו לכם את כל מה שתצטרכו, גם אם זה השכרה של מיניבוסים למוסדות, או אפילו השכרה של אוטובוסים לחברות וארגונים. יש חברות שנותנות את שירותי ההסעות לחברות ולארגוני במהלך כל היום ואפילו בעזרת תחבורה מאוד חדישה וחדשה, כמו אוטובוסים ומיניבוסים ששייכים לחברת מרצדס. תוכלו למצוא בכלי התחבורה הללו מושבים באיכות מאוד גבוהה, עד כדי הרגשה של הסלון הביתי הפרטי שלכם. אז לא רק שתוכלו להשתמש באותם שירותים במהלך כל היום, אתם גם תוכלו ליהנות מהם.

האם יש חברות שמספקות שירותי הסעות לחברות קבועים?

יש המון חברות, מפעלים ומוסדות אשר זקוקים לשירותים של הסעות לחברות וארגונים באופן קבוע בכדי שהעובדים יוכלו להגיע למפעלים או פשוט למקום העבודה שלהם. שירות ההסעות שניתן לעובדים חוסך המון כסף לכל מיני חברות במשק, מכיוון שהן לא צריכות להחזיק בהמון רכבים וכך נחסך כל הליסינג, השכרת הרכבים, העלויות של המימון, הדלק, תיקוני הרכב, הביטוחים וכמובן, גם המשרה של קצין הרכב.

בחלק מן המקרים, החברות יהיו צריכות שירותי הסעות באופן חד פעמי, בשביל להסיע את העובדים בצורה מרוכזת לימי גיבוש, לאירועי חברה, לכנסים או הכשרות, לטיולים ועוד. אך ברוב הפעמים, חברות וארגונים יהיו צריכים את שירותי ההסעות באופן קבוע במהלך כל השנה.

לאחר שאספתם קצת מידע באינטרנט, תוכלו ליצור קשר ראשוני עם כל מיני חברות הסעות ולבקש מהם הצעת מחיר לשירות ההסעות שלהם רק באופן קבוע. הסינון הראשוני הזה, בעצם מאפשר לכם להיות יעילים ולא לפנות לחברות שמציעות לימוזינות או אפילו מוניות, כשמה שאתם זקוקים לו זה אוטובוסים.

לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים