שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

הסעות תלמידים לבית הספר

מחפשים הסעות תלמידים לבית הספר? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

הסעות תלמידים לבית הספר היא בעיה גדולה בעולם של היום.  שנת הלימודים החדשה החלה ממש לא מזמן (והופסקה זמן קצר לאחריה בגלל כל חגי תשרי), וזהו אירוע מרגש ללא ספק! אלפי תלמידים חדשים הצטרפו אל מערכת החינוך, לצד תלמידים רבים שעוד נמצאים במערכת וממשיכים ללמוד ולהתפתח בכל יום שעובר. עם זאת, יש לא מעט תלמידים ותלמידות שנתקלים בבעיה לא קטנה – ההגעה לבית הספר. את בעיה זו ניתן לפתור על ידי הסעות תלמידים לבית הספר.

ישנם תלמידים הגרים במרחק רב מבית הספר, כאלו שהוריהם לא יכולים לקחת אותם בכל יום והם נאלצים ללכת דקות ארוכות עד לכיתה, וגם תלמידים בעלי מוגבלויות שצריכים גישה נוחה וקלה למוסד הלימודי. לכל הבעיות האלו יש פתרון אחד – הסעות תלמידים לבית הספר. השכרה של שירותי הסעות תלמידים לבית הספר מאפשרים לכל אחד ואחת להגיע בבטחה, במהירות ובשלום לכיתה, ונותנים להם להתרכז במה שחשוב באמת. עדיין סקפטיים? אספנו לכם את כל היתרונות של השכרת שירות הסעות תלמידים לבית הספר.

עם גידול האוכלוסייה, יש יותר מכוניות על הכביש וקשה יותר למצוא חניה ליד בית הספר. יש אנשים שטוענים שהורים לא צריכים להסיע את ילדיהם לבית הספר. הם אומרים שזו רק עוד אחריות עבורם והם לא רוצים שהילדים שלהם יסתובבו לבד. אבל אם נחשוב כמה זמן ייקח להורים להוריד ולאסוף את ילדיהם, אז נוכל לראות שזה ייקח הרבה פחות זמן מאשר להסיע אותם כל יום בהסעות מסודרות. 

יש אנשים שגם טוענים שלא בשביל זה יש בתי ספר והם צריכים להיות אחראים לספק שירותי הובלה. אבל בתי ספר כבר נאבקים עם תקציבים כמו שהם והוספת שירותי תחבורה על כל שאר הדברים שהם עושים, יגרום להם לחרוג מהתקציב או אפילו יוביל לפשיטת רגל. כדי להביא יותר ילדים לבית הספר, בתי ספר יכולים להציע שירותי אוטובוס בחינם. אבל זה יגרום לתקציב בית הספר לגדול עד כדי כך שייגמר להם הכסף ויצטרכו לסגור.

היתרונות של השכרת שירות הסעות תלמידים לבית הספר

  • שקט משמעותי עבור ההורים –

    הורים, בואו נודה באמת, ההסעה וההורדה של הילדים בשער בית הספר מדי יום היא משימה די מעייפת. היא מעכבת אותנו בדרך לעבודה, שלא לדבר על הזמן עד שנמצא חנייה ועד שניפרד מהילדים, שלפעמים לא משלימים עם הפרידה. השכרה של שירותי הסעות תלמידים לבית הספר תפטור אתכם מהמשימה הזו, תאפשר לכם להוריד את הילד בתחנת האיסוף ולהיות בטוחים שיש מי שיביא אותו לבית הספר בשלום.

  • הזדמנות נוספת לילדים לפתח קשרים חברתיים –

    בית הספר הוא גם מקום חברתי, אך מה עם ילדים שקצת יותר קשה להם ליצור קשרים? עבור ילדים וילדות, הסעה יכולה להיות מקום שבו פתאום מתחילים לדבר ולראות שהחבר שלי לכיתה הוא דווקא אחלה של חבר. השכרה של שירות הסעות תלמידים לבית הספר יכולה לאפשר גם לילדים הביישנים יותר להכיר חברים חדשים, לשוחח ולפתח את היכולות החברתיות שלהם.

  • מוודא הגעה של כל התלמידים לכיתה –

    תופעת ההברזות והיציאה משיעורים היא תופעה די נפוצה, במיוחד אצל הילדים הגדולים יותר הנמצאים בכיתות חטיבת הביניים והתיכון. כשאתם שוכרים הסעות תלמידים לבית הספר, אתם יכולים לצוות אליהן איש או אשת צוות מעטם בית הספר, שיוודאו מי עולה על ההסעה ומי לא. כך, תוכלו להילחם בתופעת ההברזות ולוודא שאף ילד או ילדה לא נשארים מאחור.

  • מפתח יכולות של עצמאות –

    כולנו יודעים כמה חשוב לחנך את הילדים לאחריות, עצמאות ומשמעת עצמית מגיל קטן, אז למה לא לשלב את זה עם המסגרת הלימודית? החשיבות להתארגן בזמן ולהגיע להסעה אולי נראית כמו משימה קטנה, אך עבור ילדים ונוער היא יכולה להיות בעל חשיבות רב

    אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות הסעות תלמידים לבית ספר , לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770   אנחנו מקווים שהצלחנו להסביר לכם את היתרונות הרבים של השכרת שירותי הסעות תלמידים לבית הספר. לפרטים נוספים והזמנות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!

 

הסעות תלמידים לבית הספר
הסעות תלמידים לבית הספר
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים