שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

מונית שש מקומות

מחפשים מונית שש מקומות? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

מונית שש מקומות או מונית 5 מקומות נחשבת למונית בגודל לא סטנדרטי אשר יש צורך להזמין במיוחד ומבעוד מועד מחברת הסעות עם מוניות בגדלים שונים. לעתים נדרשת גם הסעה 10 מקומות ברחבי הארץ, וגם במצב זה יש להזמין מראש הסעה מחברת הסעות.

נדרש לעתים להזמין מראש מונית שש מקומות או מונית 5 מקומות עבור קבוצת תיירים אשר מגיעים לטיול בארץ. קבוצת תיירים לרוב מורכבת מבני משפחה, חברים, או עמיתים לעבודה אשר הגיעו לנסיעה עסקית המשלבת סיור במקומות מסוימים בארץ.

אם מדובר בקבוצה גדולה יותר אך לא יותר מעשרה אנשים ניתן להזמין הסעה 10 מקומות אשר תסיע את הקבוצה ממקום אחד לשני. לרוב קבוצות של תיירים המגיעות לטיול או חופשה בישראל יש להסיע משדה התעופה למלון עם הגעתם וכן מהמלון לשדה התעופה בסיום החופשה.

במהלך החופשה לרוב קבוצות של מטיילים ירצו לטייל לאזורים שונים ברחבי הארץ, לעתים הם מתכננים בעצמם את הטיול ולעתים דרך חברות תיירות פנים שונות אשר מתכננות את הטיול עבורם וגם דואגות לספק הסעה 10 מקומות מנקודה לנקודה, תלוי כמובן במספר האנשים בקבוצה. אם מדובר בקבוצה קטנה יותר, ניתן גם לארגן מונית שש מקומות או מונית 5 מקומות.

קבוצות תיירים אשר מגיעות לארץ לרוב מבקרות במקומות מסוימים המפוזרים ברחבי הארץ, למשל ירושלים, הגליל, תל אביב, ולעתים אפילו מדרימים עד אילת. ברוב הפעמים קבוצות של תיירים מעדיפות לא לשכור רכב ולבצע את הנסיעות בעצמם, מאחר והם אינם מכירים את כבישי הארץ ואינם רוצים להסתבך ולבזבז זמן מיותר על נסיעות.

לכן הזמנה של מונית שש מקומות או מונית 5 מקומות היא הדרך הנוחה והפשוטה ביותר עבורם להתנייד ברחבי הארץ בקלות, או הזמנה של הסעה 10 מקומות אם מדובר בקבוצה גדולה יותר.

אם מדובר בקבוצה אשר הגיעה למטרה עסקית המשלבת טיול ברחבי הארץ, לרוב יש גם להסיע את הקבוצה בעזרת מונית שש מקומות או מונית 5 מקומות בין פגישות במהלך היום במהירות ותוך הקפדה על לוח זמנים צפוף.

רוצים להזמין מונית שש מקומות או מונית 5 מקומות ? פנו עוד היום להסעות שחף ונשמח לעזור.

מונית גדולה לנתב"ג
מונית שש מקומות
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים