שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

חברת הסעות בהוד השרון

מחפשים חברת הסעות בהוד השרון? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

חברת הסעות בהוד השרון – איך לבחור? כמה זה עתיד לעלות? ומהן האפשרויות השונות להסעות בחברות הסעות בשרון?

כך נבחר חברת הסעות מומלצת בהוד השרון

כשאנו מעוניינים בחברת הסעות, חשוב לנו שזו תהיה חברה אמינה, הוגנת ובטיחותית. איך נדע לבחור בחברה באמת מומלצת? הנה כמה צעדים קטנים:

  • נבקש מנציג החברה אישורים כמו אישור ביטוחים ומס’ ח.פ של החברה. אישור הביטוחים ילמד אותנו על היקף האחריות של החברה בכל מקרה שלא יבוא, ומס’ ח.פ נוכל לבדוק בקלות: אם המספר מורכב מ-9 ספרות ומתחיל בספרות 516510 , זו אכן חברת הסעות בע”מ.
  • נבדוק שיש למי לפנות, שאנו לא עובדים רק מול הנהג. כאשר מישהו אחראי מפקח מלמעלה וניתן לפנות אליו בכל מקרה של איחור חלילה או כל צורך ותקלה, נוכל להיות רגועים הרבה יותר.
  • חברה שמחזיקה צי רכבים גדול הכולל סוגים שונים של מיניבוסים ואוטובוסים, מעידה בכך הן על יכולת כלכלית וביסוס והן על אפשרות התאמה מקסימלית של כלי רכב לצורך שלנו.

אילו רכבים מציעה חברת הסעות ?

אז אחרי שהבנו את חשיבותם של כלי רכב מגוונים, מהם באמת כלי הרכב שמציעה חברת הסעות איכותית? אחת השאלות ששואלים הכי הרבה פעמים זה ‘כמה אנשים נכנסים באוטובוס / מיניבוס’ וכו’. אז הנה טבלה קטנה שתעשה לכם סדר בכל השאלות הללו.

סוג הרכב מספר נוסעים
מיניבוס 10-20 נוסעים
מידיבוס 25 – 35 נוסעים
אוטובוס 50 – 60 נוסעים

כפי שתוכלו לראות, מידיבוס הוא כלי הביניים בין מיניבוס לאוטובוס.

סוגי רכבים מיוחדים

אם אנו מעוניינים בחברת הסעות בדרך לחתונה, או כל ארוע מרגש אחר – ייתכן שנרצה רכב מפואר במיוחד. לחילופין, במצבים מסוימים נעדיף רכב ממוגן לנסיעה בטוחה. חברת הסעות מומלצת מאפשרת לעתים רבות סוגי רכבים מיוחדים. חשוב לומר שהם כרוכים בד”רכ בעלות נוספת.

מהם המחירים של חברת הסעות בהוד השרון?

כמו שכתבנו לעיל, סוג הרכב משפיע כמובן על מחיר ההסעה, כאשר המחיר עולה במתאם ישיר עם מספר הנוסעים ברכב. גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר הם כמובן מרחק הנסיעה, שעת הנסיעה, תנאי שטח קשים, מספר נקודות האיסוף וההורדה ונסיעה בכבישי אגרה.

טווח המחירים הסטדנרטי של חברת הסעות בהוד השרון הוא רחב, ונע בין מאות לאלפי שח. אצלנו תוכלו למצוא הסעות החל מ199 שח בלבד!!!

אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות חברת הסעות בהוד השרון, לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים