שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

כמה עולה מיניבוס?

מחפשים כמה עולה מיניבוס?? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

האם יצא לכם לחשוב פעם כמה עולה מיניבוס? סביר להניח שמחשבה זו עלתה בראשכם רק כאשר הייתם צריכים לנסוע למקום מסוים או כאשר רציתם להזמין מיניבוס כזה לטיול בקבוצה. אז כמה באמת תהיה העלות שתשלמו במידה ותרצו להזמין מיניבוס? במאמר הבא נדבר על הפרמטרים שנלקחים בחשבון כאשר יציעו לכם מחיר נסיעה.

מחיר נסיעה במיניבוס ציבורי

מיניבוס ציבורי שונה במהותו ממיניבוס לנסיעה פרטית. במיניבוס כזה עולים נוסעים לאורך כל היום והנסיעה מתחלקת בין כולם. העלות נקבעת לרוב, על פי המיקום שאליו נוסעים וסביר להניח שתשלמו על נסיעה בעיר כ-15 שקלים ועל נסיעה מחוץ לעיר, עד 50 שקלים. העלויות של הנסיעה הציבורית חייבות להיות משתלמות, אחרת עדיף לכם להזמין מונית פרטית.

מחיר נסיעה בקבוצה במיניבוס פרטי

כשמדובר על מיניבוס פרטי, החישוב של כמה עולה מיניבוס תלוי במספר פרמטרים שנלקחים בחשבון.
1.לאן נוסעים?

 עלות הנסיעה היא נגזרת ישירה של הקילומטרים והזמן שמשקיע הנהג. ככל שמדובר בנסיעה רחוקה יותר, העלות גדלה. בהתאם, העלות תקטן כאשר מדובר על מיקום קרוב.

2. כמה נוסעים?

 כמה נוסעים הולכים לנסוע במיניבוס? האם מדובר על 10 נוסעים? 12? 23? ככל שמדובר ביותר נוסעים, מדובר על רכב יותר גדול שעלויות טנק הדלק שלו גבוהות יותר. על כן, ברכב מיניבוס עם יותר מקומות, עלות הנסיעה תהיה גבוהה יותר.

3.לכמה זמן אתם צריכים את הנהג?

כאשר אתם צריכים את הנהג צמוד אליכם למספר שעות עד מספר ימים, אתם למעשה מונעים ממנו לקחת נסיעות אחרות. העלות צריכ להיות שווה את הזמן שהוא משקיע עבורכם וצמוד אליכם. לרוב, כאשר מדובר במספר שעות עד ימים, כמו בטיול למשל, המחיר שיקבע הינו מחיר גלובלי לכל הזמן שהוגדר. כמובן שמחשבים גם את הפרמטרים שכבר ציינו ואליהם מוסיפים את הנושא של הזמן.

מה טווח המחירים של נסיעה פרטית במיניבוס?

טווח המחירים לנסיעה במיניבוס נע בין 600 שקלים ל-3000 שקלים. טווח זה רחב משום שהוא לוקח בחשבון את כל הפרמטרים שהצגנו. נסיעה מקומית מהירה אינה דומה במחירה לנסיעה של מספר ימים. אצלנו בהסעות השחף, תוכלו לדבר איתנו מראש, להסביר את מטרת הנסיעה, המיקום, כמות האנשים וכמות הזמן ואנו נתאים עבורכם את המיניבוס הנכון עבורכם במחירים הטובים ביותר. המטרה היא להגיע למחיר מטרה שיהיה משתלם לכם.

מתי כדאי להזמין מיניבוס?

כדאי להזמין מיניבוס כאשר מדובר בקבוצה שמעוניינת לנסוע יחד למקום מסוים. זה יכול להיות טיול או אפילו אירוע. היתרון הוא, שאתם יוצאים ממקום אחד ביחד, מגיעים יחד וגם חוזרים. אתם לא צריכים למצוא מקום חניה, אתם לא צריכים לעצור לתדלק. הכל מבצע הנהג עבורכם בתמורה למחיר ששילמתם מראש על הנסיעה.

אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות הזאלה כמה עולה מיניבוס?, לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים