שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

כמה מקומות יש במיניבוס?

מחפשים כמה מקומות יש במיניבוס?? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

כמה מקומות יש במיניבוס? האם מספר המקומות יכול להתאים לנסיעה שאני מתכנן יחד עם המשפחה או החברים? למה כדאי לברר את מספר המקומות? על השאלות האלו נענה כעת.

כמה מקומות קיימים במיניבוס?

כמה מקומות יש במיניבוס? כל הייחודיות שיש במיניבוס, אלו מספר המקומות שקיימים בו. אין מספר מדויק של מקומות ולמעשה יש מיניבוסים קטנים יותר ומיניבוסים גדולים יותר. טווח המקומות נע בין 10 מקומות שזה הכי נמוך ל-20 מקומות. ויש מיניבוסים ממש גדולים שבהם גם תמצאו 30 מקומות. בכל מקרה, כמות המקומות אינה מגיעה ל-45 או 50 מקומות כמו שיש באוטובוסים. המיניבוסים מיועדים לנסיעה בקבוצה קטנה שאינה מעל ל-40 אנשים.

איך להתאים את המיניבוס למספר האנשים?

אז למעשה, כאשר רוצים להתאים מיניבוס בצורה נכונה, יש לבדוק כמה אנשים צריכים לנסוע ולהתאים את המיניבוס אל כמות האנשים. אם יש לכם 11 אנשים, הרי שתצטרכו מיניבוס עם 14 או 15 מקומות. אם יש לכם 19 אנשים, מיניבוס של 20 איש הוא המתאים ואם יש לכם 9 אנשים, תוכלו להזמין מיניבוס עם 10 מקומות שהוא הרבה יותר משתלם מלנסוע בשתי מכוניות או להזמין מיניבוס גדול יותר.

האם קיים שוני במחיר לפי מספר המקומות?

למעשה קיים שוני במחיר. ככל שמספר המקומות גדול יותר, כך העלות גבוהה יותר. למיניבוס גדול יותר יש טנק דלק יותר גדול, בדיוק כמו שבמכונית קטנה יש טנק דלק קטן ממכוניות גדולות או ג’יפים. מחיר הנסיעה נקבע גם לפי המיקום שאליו אתם נוסעים וכמות הקילומטרים. לכן, וודאו כמה מקומות אתם באמת צריכים.

האם תמיד יהיו מיניבוסים בכל מיני גדלים?

לחברות הסעות שונות יש מגוון מיניבוסים בגדלים שונים. לא לכולם יש את אותם הגדלים. אצלנו בשחף הסעות תמצאו מגוון רחב ונוכל להתאים לכם את המיניבוס לפי כמות האנשים. ההמלצה שלנו היא ליצור איתנו קשר מבעוד מועד ולהזמין את המיניבוס שהכי יתאים עבורכם. המטרה שלכם היא להשכיר את המיניבוס שהכי קרוב לכמות הנוסעים. זו הדרך המשתלמת ביותר והטובה ביותר לנסוע במיניבוס אל היעדים השונים ובאופן חסכוני יותר.

למה מיניבוס יותר חסכונית מלנסוע במספר מכוניות?

מיניבוס תמיד יהיה יותר חסכוני מלנסוע במספר מכוניות מהסיבה שבמיניבוס ממלאים טנק דלק אחד לכל האנשים ובמספר מכוניות, יש למלא בכל אחד מהם טנק דלק. החיסכון במקרה זה הוא ברור. כולם נוסעים לאותו מקום ברכב אחד וניתן להתחלק יחד בתשלום. כמו כן, המיניבוסים רחבים ונוחים ומאפשרים לכם לנסוע בכיף. אף אחד לא צריך לנהוג בעצמו וכולם יכולים להנות מהנסיעה. ניתן לנצל את זמן הנסיעה למנוחה, לקריאת ספר או להנות יחד בקבוצה עד שמגיעים ליעד. אפשר לומר כי הנסיעה במיניבוס היא הדרך הטובה יותר לנסוע בקבוצה.

אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות השאלה כמה מקומות יש במיניבוס? , לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים