שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

נהג הסעות פרטי

מחפשים נהג הסעות פרטי? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

מהו נהג הסעות פרטי? מתי נזדקק לנהג הסעות פרטי? כמה זה עשוי לעלות לנו? כל אלו שאלות שוודאי אתם שואלים את עצמכם כאשר אתם חושבים על הזמנת נהג הסעות פרטי. במאמר הבא נדבר על כל התשובות לשאלות אלו.

מהו נהג הסעות פרטי?

נהג הסעות פרטי הוא נהג שיכול לקחת אתכם ממקום למקום ולהיות כל היום רק אתכם. הנהג וגם ההסעה יותאמו בדיוק למה שאתם זקוקים. הוא יוכל לקחת אתכם מלוקיישן אחד ללוקיישן אחר. בכל מקום שתרדו, הוא ימתין עד שתסיימו וייקח אתכם לאחר מכן אל היעד הבא. בזמן שהוא אתכם, לא יהיו לו נסיעות אחרות. מדובר על שירות יוקרתי שניתן להזמין אצלנו בשחף הסעות.

מתי נזדקק לנהג הסעות פרטי?

יש המון מקרים שבהם נזדקק לנהג הסעות פרטי.
1. אם יש לנו אורחים מחו”ל שרוצים לטייל ברחבי הארץ, אך זה יוצא על יום עבודה שלנו ואנו לא יכולים לפספס, הרי שהם יכולים לטייל בעצמם כאשר לוקח אותם ממקום למקום נהג ההסעות הפרטי.
2. אם יש לנו מספר מקומות שאנו צריכים לנסוע אליהם במהלך יום שלם, נוכל לבצע את יום הנסיעות הזה בעזרת נהג הסעות פרטי שיחסוך לנו את הנסיעה ברכב פרטי.
3. חתן וכלה ביום חתונתם יכולים להזמין נהג הסעות פרטי לכל היום. הוא ייקח אתכם אל הסלון, יאסוף את החתן, ייקח אתכם לצילומים במקומות השונים ומשם חזרה אל האולם לתחילת החגיגות. כמו כן, בהמשך, בסיום הערב, ייקח אתכם ישירות למלון. אם תכננתם משהו ליום שאחרי, הרי שהנהג הפרטי יוכל לקחת אתכם אל היעד הבא שלכם.

כמה עולה להזמין נהג הסעות פרטי?

העלות של נהג פרטי אינה דומה לעלות נסיעה רגיל של מונית. יש כאן ליווי צמוד לאורך כל היום. כאשר תזמינו את הנהג הפרטי, ישאלו אתכם מה היקף הליווי שאתם צריכים. האם מדובר בחצי יום? יום שלם? מספר ימים? מספר מקומות? לכל הפרטים האלו יש משמעות והם חלק משמעותי בקביעת המחיר. אין מחיר קבוע במקרה זה, הכל לפי הנתונים שלכם.

נהג הסעות פרטי, יכול להיות גם אוטובוס

לפעמים, אנו לא זקוקים למונית או לימוזינה לחתונה. לעיתים אנו זקוקים לאוטובוס עם נהג פרטי שייקח קבוצה שלמה במשך יום או יומיים ולפעמים גם יותר. אנו נראה זאת בטיולים שנתיים של בתי ספר או טיולים בארץ של קבוצות תיירים וכדומה. במקרים אלו מדובר באוטובוס עם נהג פרטי צמוד אליכם שמלווה את כל היום שלכם בכל אזור בארץ. פשוט קובעים מראש את אזור הטיול, לאן נוסעים, איפה עוצרים וכדומה ומצפה לכם נסיעה נעימה ונוחה עם נהג מקצועי שיודע היכן לנסוע, איפה לעצור והיכן לחנות. בדרך זו, הקבוצה מגיעה ליעדי הטיול שקבעה.

אנו מתחייבים בפניכם על שירות אדיב, רכבים חדשים ומאובזרים וזמינות גבוהה. נשמח למסור לכם פרטים נוספים אודות נהג הסעות פרטי, לייעץ לכם באשר לסוג הרכב המתאים להרכב המשתתפים ולהציע לכם מחיר. התקשרו כעת – 050-6656770

לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים