שירותי הסעות לקבוצות מעל 4 אנשים

מונית ל 10 אנשים

מחפשים מונית ל 10 אנשים? אנחנו בהסעות השחף מזמינים אתכם להנות משירותי הסעה בדרך שלכם – נסיעה רגועה ונעימה, מסיבת קריוקי, הסעת VIP – אז איך אתם אוהבים את הנסיעה שלכם?

מדוע כדאי להזמין מונית ל10 אנשים עם מוניות והסעות השחף ?

אנו נותנים שרות ברמת VIP ובמחירים ללא תחרות בארץ – מוניות 10 אנשים עם מקומות לכל יעד ובכל שעה ויום – 24/7, במחיר זול ומפתיע – תמצאו רק עם מוניות והסעות השחף.

מונית גדולה לשדה התעופה ובחזרה, מכל מקום בארץ – עם השחף זאת חוויה אמיתית. רכבי המונית מאובזרים במיניבאר מפנק, מערכת מולטימדיה מתקדמת, מושבי נוחות וגימור ברמת פרימיום. נהגי השחף אדיבים ומקצועיים – אנו מבטיחים נסיעה מהירה, בטיחותית ונוחה לכל אורכה.

מונית 10 מקומות – הרכבים האיכותיים ביותר בישראל

אנו משתמשים ברכבי מונית מתוצרת מרצדס בנז. ברכבים אלו הנוחות, הסגנון וגימור הם מהגבוהים בעולם. מוניות המרצדס המאובזרות של השחף, נועדו לקחת אותך ואת בני משפחתך עם כבודה גדולה ליעד המבוקש בנוחות רבה ובבטחה מלאה.

כל נסיעה, קצרה כארוכה היא פינוק וחוויה, אם נסעתם איתנו מרמת גן לאירוע בבת ים עם כל המשפחה, הזמנתם מונית גדולה מחולון או מונית גדול לילית מחולון לתל אביב וחזרה עם כל החבר’ה, הסעה עם מזוודות וכבודה מחיפה לנמל התעופה בן גוריון, לים המלח מאשדוד – כל נסיעה כזאת עם מונית גדולה של השחף היא חוויה מפנקת, נוחה ובטוחה.

להזמנת מונית 10 מקומות התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם עוד היום.

מונית ל 10 אנשים
לקבלת הצעת מחיר זריזה
תוכן עניינים